I am Brasil.

Hy to all. It has somebody that participates here of this forum that Portuguese speaks or that he is of Brazil?

for sure.


rgds,

Pedro Ortale
ortale@unsecurity.com.br

Ola Pedro.
Sou de rondonia, uso o mikrotik como base de meus servidores wireless e linuxap, me adicione no msn q possamos nos comunicar e nos ajudar com o mesmo.
tiagomatias1983hotmail.com