The session does not open

Hello everyone
When connecting to SCP (SSH) with WinSCP I can not log on
Connection and identification goes well but the session does not open
This blocks the opening of this session, see screenshot below
Do you have an idea ?
Thank you in advance

Sorry for my English

Bonjour a tous
Lors d'une connexion en SCP (SSH) avec WinSCP je n'arrive pas a ouvrir la session
La connexion et l'identification se passe bien mais la session ne s'ouvre pas
Cela bloque a l'ouverture de cette session, voir copie d'écran ci-dessous
Avez-vous une idée ?
Par avance merci

Hello
No one helped me ?

Bonjour
Personne pour m’aidè ?